Nieuwsarchief
- 21-03-2024 meer bewegen voor ouderen
- 14-03-2024 computerhulp van WIL
- 07-03-2024 samen uit, samen genieten
- 27-02-2024 In vijf stappen naar meer sociale contacten en plezier
- 13-12-2023 taalwandeling
- 11-12-2023 samen muziek maken
- 06-12-2023 buurtmaaltijd
- 05-12-2023 Kom jij werken bij SBPost?
- 01-12-2023 lichtjesparade
- 26-09-2023 help om Jekuntmeer.nl te verbeteren
uitkomsten tevredenheid gebruik Jekuntmeer.nl
Utrecht, donderdag 4 april 2019
Het onderzoek naar het gebruik van Jekuntmeer.nl onder de aanbieders, middels 61 respondenten, toont aan dat Jekuntmeer.nl met name gebruikt wordt voor het grote bereik en de goede vindbaarheid van het aanbod door de doelgroep.
Van de aanbieders ervaart 73,8% het opvoeren van aanbod op Jekuntmeer.nl als prettig, tegenover 26,2% die het als onprettig ervaart. Van de respondenten is 62,3% tevreden over de ondersteuning van de helpdesk en heeft van de overige respondenten 31,2% nog nooit gebruik gemaakt van de helpdesk en hier dus geen mening over. Gemiddeld geven de getoetste aanbieders het gebruik van Jekuntmeer.nl gemiddeld een 7.1 als rapportcijfer.
De zoekers, in totaal 211 respondenten, zoeken met name activiteitgericht (48,4%) en locatiegericht (31,9%). Er wordt het minst vaak doelgroepgericht gezocht (19,8%). Een kleine meerderheid van de respondenten heeft gevonden wat werd gezocht, 54,8%. Gemiddeld geven de getoetste zoekers het gebruik van Jekuntmeer.nl gemiddeld een 7.2 als rapportcijfer.
Nieuwsarchief
- 21-03-2024 meer bewegen voor ouderen
- 14-03-2024 computerhulp van WIL
- 07-03-2024 samen uit, samen genieten
- 27-02-2024 In vijf stappen naar meer sociale contacten en plezier
- 13-12-2023 taalwandeling
- 11-12-2023 samen muziek maken
- 06-12-2023 buurtmaaltijd
- 05-12-2023 Kom jij werken bij SBPost?
- 01-12-2023 lichtjesparade
- 26-09-2023 help om Jekuntmeer.nl te verbeteren